FAQ
Problemy można zgłaszać osobiście w placówkach Banku Millenium lub kontaktując się z CashDirector telefonicznie: 22 100 50 97, od poniedziałku do piątku ...
czw, 6 Mar, 2025 o 11:18 RANO
Twoje dane są w pełni bezpieczne. W trakcie uruchamiania usługi Millenium Księgowość konieczne jest pisemne wyrażenie zgody na przekazywanie danych, m.in...
czw, 6 Mar, 2025 o 11:14 RANO
Usługa jest dostępna w serwisie 24h, 7 dni w tygodniu.
czw, 6 Mar, 2025 o 11:13 RANO
W Systemie, dane dotyczące firmy zaktualizować można w zakładce Ustawienia/ Firma: Jedyną daną, której Użytkownik samodzielnie nie będzie w stan...
czw, 6 Mar, 2025 o 11:11 RANO
O zmianie formy prawnej powinieneś poinformować zarówno Millennium Księgowość, jak i CashDirector. Uaktualnienia informacji w mBanku musisz dokonać bezpo...
czw, 6 Mar, 2025 o 9:40 RANO
Wysyłanie plików JPK z systemu zazwyczaj trwa kilka minut, jednak status wysyłki zostanie zmieniony na "wysłany" dopiero po przyjęciu pliku pr...
czw, 6 Mar, 2025 o 10:07 RANO
Zmianę adresu e-mail do wysyłki faktur, min. za usługi CashDirector należy dokonać w zakładce Ustawienia/Firma w sekcji Dane osób kontaktowych. Po wprowa...
czw, 6 Mar, 2025 o 9:50 RANO
Wszelkie pytania dotyczące działania systemu można kierować do Działu Pomocy Technicznej poprzez formularz zgłoszeniowy.
czw, 6 Mar, 2025 o 9:25 RANO
Użytkownik systemu ma możliwość sprawdzenia statusu płatności faktur wystawionych przez firmę CashDirector za korzystanie z usług księgowych lub pakietów...
śr, 5 Mar, 2025 o 4:28 PO POŁUDNIU
Uwaga! Do wszystkich poniższych opłat zawartych w tabeli doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty należności z...
śr, 5 Mar, 2025 o 4:26 PO POŁUDNIU