Co jeżeli opłaty nie zostaną uregulowane?

W przypadku braku płatności lub braku autoryzacji przelewu, po upływie 30 dni od terminu płatności należności, Operator ma prawo wstrzymać się ze świadczeniem Usług  przewidzianych  umową  poprzez zablokowanie dostępu do Funkcjonalności w ramach Pakietów / modułów w Serwisie Transakcyjnym. Dalsze korzystanie z Funkcjonalności Serwisu będzie możliwe dopiero po spłacie wszystkich  zaległości Użytkownika wobec Operatora. Odblokowanie dostępu do Serwisu i wznowienie Usług nastąpi w ciągu 48 godzin od dokonania płatności. W sytuacji, w której Usługi są świadczone przez BR, BR ma prawo wstrzymać się ze świadczeniem Usługi przewidzianej umową po upływie 30 dni od terminu płatności należności i braku zapłaty za Usługi przez Użytkownika. Wznowienie świadczenia Usługi będzie możliwe dopiero po spłacie wszystkich zaległości Użytkownika wobec BR.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł