Klient przed rezygnacją usługi zobowiązany jest samodzielnie pobrać wszystkie dokumenty z systemu oraz dezaktywować aktywne płatne pakiety. Dostęp po skorzystaniu przez Użytkownika z funkcji Zrezygnuj z Usługi zostanie zablokowany, a dane zostaną bezpowrotnie usunięte. W przypadku posiadania pakietu Obsługi księgowej klient powinien zadzwonić na infolinię CashDirector.
Aby zrezygnować z usługi w przypadku posiadania konta Millenium Księgowość należy:
- Przejść do zakładki Oferta/Usługi dodatkowe/Księgowość, a następnie Przejdź do księgowości;
- Przejść do zakładki Ustawienia/Inne;
- Wybrać przycisk Zrezygnuj z usługi:
- Potwierdzić rezygnację;
- Kliknąć na przycisk Wyślij kod;
- Wprowadzić otrzymany w wiadomości sms kod i zatwierdzić rezygnację;
- Po zatwierdzeniu rezygnacji nastąpi wylogowanie a usługa zostanie dezaktywowana.