Klient przed rezygnacją usługi zobowiązany jest samodzielnie pobrać wszystkie dokumenty z systemu oraz dezaktywować aktywne płatne pakiety. Dostęp po skorzystaniu przez Użytkownika z funkcji Zrezygnuj z Usługi zostanie zablokowany, a dane zostaną bezpowrotnie usunięte. W przypadku posiadania pakietu Obsługi księgowej klient powinien zadzwonić na infolinię CashDirector.

Aby zrezygnować z usługi w przypadku posiadania konta Millenium Księgowość należy:


  • Przejść do zakładki Oferta/Usługi dodatkowe/Księgowość, a następnie Przejdź do księgowości;
  • Przejść do zakładki Ustawienia/Inne;
  • Wybrać przycisk Zrezygnuj z usługi:
  • Potwierdzić rezygnację;
  • Kliknąć na przycisk Wyślij kod;
  • Wprowadzić otrzymany w wiadomości sms kod i zatwierdzić rezygnację;
  • Po zatwierdzeniu rezygnacji nastąpi wylogowanie a usługa zostanie dezaktywowana.