Komunikacja Klienta z Księgowym

W systemie Millennium Księgowość istnieje możliwość dodawania komentarzy do dokumentów, które są widoczne zarówno po stronie Księgowej/Księgowego, jak i Klienta. Klient po otrzymaniu informacji o zamieszczonym komentarzu może udzielić odpowiedzi. Dodatkowo też - dodać opis do wgranych skanów dokumentów. 


Opis skanu

Dodanie opisu skanów do wgranych dokumentów dostępne jest w zakładce Inbox. 


W celu dodania opisu należy w zakładce Do zatwierdzenia lub OCR i Weryfikacja skierować kursor na czarną ikonę ołówka: 



Następnie należy wprowadzić treść i kliknąć Zapisz: 



Opis będzie widoczny przy skanie dokumentu.



Dodanie komentarza do faktury sprzedaży 


W celu dodania komentarza do faktury sprzedażowej należy przejść do zakładki Fakturowanie/Faktury, skierować kursor na wybrany dokument, otworzyć podgląd poprzez kliknięcie w panel faktury, a następnie wybrać przycisk Komentarze. 



W nowym oknie należy uzupełnić wskazane pola:



Dodany komentarz będzie widoczny przy fakturze na liście faktur:



Dodanie komentarza w zakładce Koszty/Faktury kosztowe lub Księgowość/Faktury kosztowe (w zależności od aktywnego pakietu). Komentarze do faktur kosztowych lub do wersji roboczych tych faktur dodawane są analogicznie, jak w przypadku faktur sprzedażowych. 


Informacja o dodaniu komentarza

Księgowy prowadzący może do dokumentu dodać komentarz z pytaniem dotyczącym dokumentu i przypisać do niego Klienta. Użytkownikowi przypisanemu do komentarza wytworzy się zadanie oraz otrzyma wiadomość e-mail. Klient będzie mógł przejść od razu do dokumentu z komentarzem z poziomu odebranej wiadomości e-mail lub z poziomu zadania po zalogowaniu do systemu. Jeśli Użytkownik nie oznaczy zadania jako wykonane lub nie odpowie na komentarz Księgowego, codziennie rano o godz. 10:00 będzie do niego wysyłany e-mail z przypomnieniem (którego nie będzie możliwości wyłączenia w ustawieniach, jak innych powiadomień systemowych).



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł