W systemie Millennium Księgowość faktura korygująca kosztowa nie jest powiązana z fakturą pierwotną. Należy więc wprowadzić ją analogicznie, jak w przypadku faktury kosztowej - z odpowiednim znakiem.
W celu wprowadzenia korekty faktury należy przejść do zakładki Koszty/Faktury kosztowe i wybrać opcję Dodaj wydatek:
Następnie:
1. Wybrać szablon, ten sam, na którym była wystawiona faktura pierwotna.
2. Dodać kontrahenta, dla którego wystawiony był koszt.
3. Wpisać numer dokumentu.
4. Wprowadzić wartości dodatnie lub ujemne (w zależności, czy jest to korekta zwiększająca czy zmniejszająca wydatek).
5. Wprowadzić wszystkie niezbędne dane (takie jak: termin płatności, sposób płatności, ewentualne uwagi).
6. Wybrać przycisk Zapisz i zaksięguj.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł