Zadania z Monitoringu Płatności

Tworząc zaplanowaną dla klienta wysyłkę, na przykład monitu, tworzone jest również zadanie w zakładce Monity płatności/Podsumowanie.



Zaplanowane zadanie musi zostać wykonane, aby zostało usunięte z systemu. W tym celu należy skierować kursor na daną fakturę i wykonać zaplanowaną akcję - wysyłkę monitu e-mailem bądź wezwania do klienta. Po wykonaniu czynności, system zamknie zadanie automatycznie. 



W przypadku uregulowania należności przez klienta, zadanie może zostać przez system uznane jako wykonane, jeśli, np. zostanie wpisany adres e-mail Użytkownika - monit bądź wezwanie zostaną wysłane.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł