Zaksięgowanie faktur kosztowych ręcznie

W celu ręcznego wprowadzenia kosztu należy przejść do zakładki Księgowość/Faktury kosztowe lub Koszty/Faktury kosztowe oraz wybrać przycisk Dodaj wydatek.



W polu Wybierz rodzaj faktury kosztowej kliknąć w pole podpisane Wybierz rodzaj - zostanie wyświetlona lista dostępnych szablonów kosztowych:



Po wybraniu odpowiedniego szablonu należy uzupełnić wymagane dane zgodnie z fakturą kosztową i zatwierdzić przyciskiem Zapisz i Zaksięguj.



Zapisana faktura będzie dostępna w zakładce Fakturowanie/Faktury kosztowe.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł