W celu dodania płatności składek ZUS niezbędne jest wykonanie poniższych kroków:
1. Należy przejść do zakładki Księgowość/ZUS i podatki.
2. Skierować kursor na właściwy dokument i wybrać przycisk Rozliczenia.
3. Zmieć formę płatności na gotówka, zweryfikować kwoty w kolumnie Kwota płatności, ustawić odpowiednią datę i kliknąć przycisk Dodaj płatność.
4. Kwoty płatności zostaną dodane i będą widoczne na liście płatności. W przypadku popełnienia błędu, płatność można usunąć klikając w przycisk Usuń w kolumnie Akcje.
5. Po odświeżeniu ekranu kolumny Zapłacono i Do zapłaty - zostaną zaktualizowane. Dodane kwoty zostaną uwzględnione przy kalkulacji podatku dochodowego, po uruchomieniu procesu kontroli miesiąca w zakładce Księgowość/Zamknij miesiąc.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł