Dodawanie płatności do DW ZUS

W celu dodania płatności składek ZUS niezbędne jest wykonanie poniższych kroków:


1. Należy przejść do zakładki Księgowość/ZUS i podatki.

2. Skierować kursor na właściwy dokument i wybrać przycisk Rozliczenia.


3. Zmieć formę płatności na gotówka, zweryfikować kwoty w kolumnie Kwota płatności, ustawić odpowiednią datę i kliknąć przycisk Dodaj płatność.

4. Kwoty płatności zostaną dodane i będą widoczne na liście płatności. W przypadku popełnienia błędu, płatność można usunąć klikając w przycisk Usuń w kolumnie Akcje.

5. Po odświeżeniu ekranu kolumny Zapłacono i Do zapłaty - zostaną zaktualizowane. Dodane kwoty zostaną uwzględnione przy kalkulacji podatku dochodowego, po uruchomieniu procesu kontroli miesiąca w zakładce Księgowość/Zamknij miesiąc.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł