Storno

System umożliwia wyksięgowanie błędnie wprowadzonych dokumentów. W tym celu należy zaznaczyć fakturę checkboxem z Opcji zaawansowanych z lewej strony ekranu i wybrać Storno:



Zaznaczony dokument zostanie wyksięgowany - spowoduje to wygenerowanie nowego wpisu z wartością ujemną:



Faktura wystornowana będzie ujęta w KPiR z wartością 0:



W przypadku konieczności usunięcia wpisu należy zaznaczyć fakturę checkboxem i z Opcji zaawansowanych wybrać Kasuj:



Czynność spowoduje usunięcie dwóch pozycji - wystornowanego wpisu i dokumentu pierwotnego. 


Wystornowane dokumenty w systemie powstają również automatycznie, np. dotyczące różnic kursowych w formie dowodów wewnętrznych wskutek rozbieżności pomiędzy wartością faktury, a rzeczywistą zapłatą po przewalutowaniu na PLN. 



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł