Przesyłanie skanów faktur na zdefiniowany adres e-mail

Skany faktur kosztowych można przekazywać do systemu poprzez wysłanie na uprzednio zdefiniowany adres e- mail. Istnieją dwie możliwości skonfigurowania adresu e-mailowego w systemie:


1. Po zalogowaniu do systemu należy przejść do zakładki Ustawienia/Email do przesyłania skanów i utworzyć adres e-mail.



2. W zakładce Inbox wybrać przycisk Skonfiguruj e-mail do przesyłania faktur pdf. 


W polu E-mail do skanów wpisać dowolny fragment tekstu. Po kliknięciu przycisku Zapisz, system doda do utworzonego tekstu ciąg znaków, aby adres był unikalny. W celu jego skopiowania należy wybrać szarą ikonę dokumentów znajdującą się z prawej strony wpisanego tekstu. 



W zakładce Inbox wybrać pozycję Wyślij fakturę na maila


Wszystkie faktury w formacie PDF przesyłane z prywatnej skrzynki na zdefiniowany adres trafią do zakładki Inbox. Maksymalny rozmiar pliku nie powinien przekroczyć 5 MB.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł