Dane kontaktowe

W zakładce Ustawienia/Dane kontaktowe wyświetlane są istotne dane kontaktowe zalogowanego Użytkownika. Większość z nich jest edytowalna (dane adresowe, e-mail) i może być zmieniona manualnie, niezależnie od danych podanych w serwisie bankowym.



Kluczowe dane, tj. imię, nazwisko, NIP, REGON oraz numer telefonu, na który wysyłane są kody autoryzacyjne, muszą zostać najpierw zaktualizowane w banku przez dowolny kanał, a dopiero później mogą zostać pobrane do systemu. 



Jeśli chcesz zmienić adres e-mail, skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej pod numerem telefonu 22 100 50 60 wewnętrzny 1. Tylko Administrator systemu ma możliwość jego edycji. 



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł