Zgłoszenie gotowości do zamknięcia miesiąca dla klientów z obsługą księgową

Dodane zostało okno dla klientów z obsługą księgową, w którym mogą zgłosić księgowej gotowość zamknięcia miesiąca.

Po wystawieniu wszystkich faktur sprzedażowych dla danego miesiąca oraz przesłaniu faktur kosztowych do zakładki Inbox, należy poinformować księgową o gotowości do zamknięcia miesiąca za pomocą służącego do tego przycisku.


Aby poinformować księgową, że może zamknąć miesiąc, należy przejść do zakładki Start, następnie najeżdżamy na okno i klikamy lewym przyciskiem myszy na przycisk Zgłoś gotowość do zamknięcia.



Pojawi nam się kolejne okno, w którym należy potwierdzić wgranie wszystkich dokumentów wybierając Zgłoś gotowość.



Księgowa otrzyma informację, że może już zamykać miesiąc dla klienta.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł