Jak mogę zrezygnować z usługi?

Klient przed rezygnacją usługi zobowiązany jest samodzielnie pobrać wszystkie dokumenty z systemu oraz dezaktywować aktywne płatne pakiety. Dostęp po skorzystaniu przez Użytkownika z funkcji Zrezygnuj z Usługi zostanie zablokowany, a dane zostaną bezpowrotnie usunięte. W przypadku posiadania pakietu Obsługi księgowej klient powinien zadzwonić na infolinię CashDirector.

Aby zrezygnować z usługi w przypadku posiadania konta Millenium Księgowość należy:


  • Przejść do zakładki Oferta/Usługi dodatkowe/Księgowość, a następnie Przejdź do księgowości;
  • Przejść do zakładki Ustawienia/Inne;
  • Wybrać przycisk Zrezygnuj z usługi:


  • Potwierdzić rezygnację;


  • Wybrać opcję Zrezygnuj z usługi. Wybór opcji spowoduje wylogowanie z systemu a usługa zostanie dezaktywowana.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł