W celu aktywacji lub dezaktywacji poszczególnych modułów należy przejść do zakładki Pakiety po kliknięciu na strzałkę w dół obok danych firmy:
Następnie należy skierować kursor na dany moduł i wybrać opcję Aktywuj/Dezaktywuj. Korzystać z pakietu będzie można po jego aktywacji.
Aby aktywować pakiet z obsługą księgową, wypełnij wniosek o jego aktywację i wyślij go na adres pomoc@millenniumksiegowosc.pl Po otrzymaniu podpisanego wniosku zostanie przydzielona Księgowa Prowadząca, która się z Tobą skontaktuje.
W przypadku rezygnacji z pakietu z obsługą księgową, wyślij wypowiedzenie na adres: pomoc@millenniumksiegowosc.pl. Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc i jest liczony od następnego miesiąca.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł