W systemie została wprowadzona funkcjonalność weryfikująca rachunek bankowy kontrahenta, polegająca na tym, że jeżeli na fakturze kosztowej zostanie wybrany przycisk Zapłać.
Jeżeli nowy numer rachunku bankowego jest prawidłowy, można wybrać opcję Zapłać na wybrany rachunek. W przypadku, gdyby numer rachunku został błędnie zaczytany, należy edytować go w ustawieniach Kontrahenta w zakładce Fakturowanie/Kontrahenci.
Funkcja potwierdzenia pojawia się tylko raz dla danego numeru rachunku kontrahenta. Po jego potwierdzeniu, numer konta jest oznaczany w systemie jako "potwierdzony" i przy kolejnych fakturach kontrahenta nie będzie już wymagane potwierdzenie tego samego numeru konta.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł