Potwierdzenie rachunku bankowego

W systemie została wprowadzona funkcjonalność weryfikująca rachunek bankowy kontrahenta, polegająca na tym, że jeżeli na fakturze kosztowej zostanie wybrany przycisk Zapłać.


Może zostać wyświetlone nowe okno z prośbą o potwierdzenie poprawności tego rachunku, w przypadku, gdy na dokumencie zostanie znaleziony nowy numer rachunku bankowego kontrahenta, który nie jest jeszcze przypisany w systemie.


Jeżeli nowy numer rachunku bankowego jest prawidłowy, można wybrać opcję Zapłać na wybrany rachunek. W przypadku, gdyby numer rachunku został błędnie zaczytany, należy edytować go w ustawieniach Kontrahenta w zakładce Fakturowanie/Kontrahenci


Funkcja potwierdzenia pojawia się tylko raz dla danego numeru rachunku kontrahenta. Po jego potwierdzeniu, numer konta jest oznaczany w systemie jako "potwierdzony" i przy kolejnych fakturach kontrahenta nie będzie już wymagane potwierdzenie tego samego numeru konta.


Działanie to ma na celu minimalizowanie ryzyka błędów przy dokonywaniu przelewów oraz zapewnienie, że dane przekazane z faktury są prawidłowo przypisane.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł