Historia i status wysyłki faktury

Historię wysyłki faktury oraz status jej odczytania przez klienta można sprawdzić bezpośrednio w systemie Millenium Księgowość w zakładce Fakturowanie/Faktury


W tym celu należy:

  • Rozwinąć fakturę (kliknąć w nią);
  • Wybrać przycisk Historia wysyłki e-mailem.



W nowo otwartym oknie wyświetlone zostaną szczegółowe informacje o zrealizowanej wysyłce, w tym:

  • Data wysłania - wskazuje datę i czas zrealizowania wysyłki faktury;
  • Data otwarcia - wskazuje datę i czas otworzenia wiadomości e-mail z załączoną fakturą;
  • Typ - wskazuje na typ dokumentu wysłanego do klienta (w przygotowaniu historia wysyłki monitów, wezwań do zapłaty oraz wiadomości SMS);
  • Temat - tytuł wiadomości e-mail, która została dostarczona do kontrahenta;
  • Nadawca - adres e-mail, z którego realizowana jest wysyłka;
  • Odbiorca - adres e-mail, na który została wysłana faktura.



W przypadku wysłania faktury do kilku odbiorców lub zaznaczenia opcji Wyślij również do mnie, na liście zostaną wyświetlone oddzielnie wszystkie adresy e-mail odbiorców.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł