Funkcjonalność automatycznego odświeżania deklaracji została domyślnie wyłączona.
Oznacza to, że po przejściu do zakładki Księgowość/Deklaracje nie trzeba czekać na odświeżenie dokumentów. Zamiast tego wyświetlony zostanie komunikat informujący o nieaktualnych deklaracjach - jeśli do systemu wprowadzono nowe dokumenty; natomiast przycisk Aktualizuj deklaracje, zostanie podświetlony na różowo.
Po uruchomieniu procesu aktualizacji poprzez kliknięcie w przycisk Aktualizuj deklaracje, dokumenty zostaną przeliczone za wszystkie okresy poczynając od stycznia danego roku aż do miesiąca wskazanego w polu Miesiąc. Różowe obramowanie przycisku Aktualizuj deklaracje nie wyświetli się, a komunikat o nieaktualnych deklaracjach zostanie usunięty.
W celu uruchomienia automatycznego aktualizowania deklaracji należy przejść do zakładki Ustawienia/Firma i zaznaczyć parametr Automatycznie odświeżaj deklaracje:
Po wykonaniu tej czynności, każdorazowe przejście do zakładki Księgowość/Deklaracje spowoduje przeliczanie deklaracji o nowo zaksięgowane dokumenty lub zmienione ustawienia systemowe.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł