Korekta a zmiana danych kontrahenta

Zmieniając dane kontrahenta można skorzystać z dwóch opcji - korekty oraz zmiany danych.



Korekta - koryguje dane także na wydruku wcześniejszych faktur. Z opcji tej można skorzystać na przykład, gdy kontrahent zmienił adres e-mail i nie korzysta już z poprzedniego. W bazie jeden adres zostanie zastąpiony drugim. Wysyłając dowolną fakturę do kontrahenta, trafi ona na właściwą skrzynkę odbiorczą.


Zmiana danych - na wydruku wcześniej wystawionych faktur drukowane będą dane sprzed zmiany, wszystkie późniejsze faktury będą generowane z nowymi danymi. Z opcji tej można skorzystać na przykład, gdy kontrahent zmieni adres prowadzenia działalności. W bazie systemu zostanie utworzony nowy rekord, faktury przed zmian będą drukowane z poprzednim adresem, faktury po zmianie - z nowym.




Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł