Brak faktury w deklaracjach

Jeśli w deklaracjach brakuje faktury, w pierwszej kolejności sprawdź jej status i uruchom proces kontroli miesiąca w zakładce Księgowość/Zamknij miesiąc. Tylko dokumenty zaksięgowane zostaną ujęte w rozliczeniach.


Jeśli faktura mimo właściwego statusu nadal nie pojawia się w deklaracjach, sprawdź, czy podczas wprowadzania dokumentu nie wystąpiła pomyłka — np. w dacie wystawienia lub sprzedaży. W tym celu kliknij panel dokumentu i wybierz opcję Szczegóły:



Otworzy się okno zawierające podstawowe informacje, takie jak: Okres księgowy, Data sprzedaży, Data wystawienia:



W ten sposób szybko zweryfikujesz ujęcie faktury w deklaracji według danych wystawionego dokumentu.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł