Jeśli w deklaracjach brakuje faktury, w pierwszej kolejności sprawdź jej status i uruchom proces kontroli miesiąca w zakładce Księgowość/Zamknij miesiąc. Tylko dokumenty zaksięgowane zostaną ujęte w rozliczeniach.
Jeśli faktura mimo właściwego statusu nadal nie pojawia się w deklaracjach, sprawdź, czy podczas wprowadzania dokumentu nie wystąpiła pomyłka — np. w dacie wystawienia lub sprzedaży. W tym celu kliknij panel dokumentu i wybierz opcję Szczegóły:
Otworzy się okno zawierające podstawowe informacje, takie jak: Okres księgowy, Data sprzedaży, Data wystawienia:
W ten sposób szybko zweryfikujesz ujęcie faktury w deklaracji według danych wystawionego dokumentu.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł